DISTINGUISHED TALKS – INSIGNIA COLLOQUIA

[English]
“We are pleased to invite you to a great seminar on Autonomous Driving Cars, which will be given by Eng. Holger Meinel, an established expert in this field, who has worked for nearly 40 years at AEG-Telefunken (a big company, leader in the manufacturing of televisions, radios, antennas and consumer electronics) in Germany. An opportunity to enrich your knowledge with an overview of the steadily expanding market of autonomous driving. We are waiting you on May 23rd, at 2pm, in the Seminar Room, floor D, old Department of Electronics. In the attachment, the poster of the seminar (which is worth 0.2 credits for the PhD School of Electronics, Computer Science, and Electrical Engineering).
Thank you and best wishes from the IEEE Student Branch of Pavia.”  view flyer1  view flyer2

[Italian]
“Siamo lieti di invitarvi a un interessantissimo seminario sui Veicoli a Guida Autonoma, che sarà tenuto dall’Ing. Holger Meinel, un affermato esperto nel settore, il quale ha lavorato per quasi 40 anni presso AEG-Telefunken (una grossa azienda leader nella progettazione di televisori, radio, antenne ed elettronica di consumo) in Germania. Sarà un’opportunità per arricchire la vostra conoscenza con una panoramica di un mercato, quello dei veicoli a guida autonoma, in continua espansione. Vi aspettiamo numerosi il giorno 23 maggio alle ore 14:00 presso l’aula seminari al piano D (ex Dipartimento di Elettronica). Nell’allegato, trovate il poster del seminario (accreditabile per il dottorato di Ingegneria Elettronica, Informatica ed Elettrica).
IEEE Student Branch Pavia”