LocandinaAcersat_Ngankem

Distinguished talks – Insignia colloquia

—– English Version ——
“We are pleased to invite you to a seminar on industrial applications of FPGAs, according to the experience of Xilinx SerDes, an Irish company. The talk will be given by Eng. Frantz Stephane Ngankem, a former graduate student at the University of Pavia. Stephane has been working by Xilinx for some years and has an established experience on FPGAs.
We are waiting you on May 21st, at 11 am, in the Seminar Room, floor D, old Department of Electronics. In the attachment, the poster of the seminar (which is worth credits for the PhD School of Microelectronics).
Thank you and best wishes from the IEEE Student Branch of Pavia.”

—— Italian Version———
“Siamo lieti di invitarvi a un interessantissimo seminario sui applicazioni industriali di FPGA, secondo la prospettiva di Xilinx SerDes, un’azienda irlandese. Il relatore sarà l’Ing. Frantz Stephane Ngankem, ex studente della magistrale presso l’Università di Pavia, il quale lavora su FPGA presso Xilinx da alcuni anni.
Vi aspettiamo numerosi il giorno 21 maggio alle ore 11:00 presso l’aula seminari al piano D (ex Dipartimento di Elettronica). Nell’allegato, trovate il poster del seminario (accreditabile per il dottorato in Microelettronica).
IEEE Student Branch Pavia”

LocandinaAcersat_Ngankem