Screen Shot 2018-05-21 at 19.10.49

Distinguished talks – Insignia colloquia

—– English Version ——
Great announcement! A very interesting seminar is longing for you to participate! Are you passionate about radar localization of satellites? Would you like to understand the fascinating RF and microwave technology behing a ground station radar antenna for deep-space missions? If you wish to answer these questions, you are welcome to take part in a seminar we’re organizing on May 30th at 11 am. The talk will be given by Prof. Angel Mediavilla Sànchez, from Universidad de Cantabria, Spain, who has collaborated with the European Space Agency for a long time.
The event will take place in the Seminar Room, floor D, old Department of Electronics. In the attachment, the poster of the seminar.
Thank you and best wishes from Pavia Engineering Student Branch (PESB).”

Seminar flyer

—— Italian Version———
Un grande annuncio! Un interessantissimo seminario è alle porte! Siete appassionati di localizzazione di satelliti tramite radar? Vi piacerebbe conoscere l’affascinante tecnologia a radio frequenza e a microonde che sta dietro un’antenna di stazione di terra per missioni in spazio profondo? Se desiderate una risposta a queste domande, siete invitati a partecipare a un seminario che organizzeremo in data 30 maggio alle ore 11:00. Il relatore sarà il Prof. Angel Mediavilla Sànchez, dall’Universidad de Cantabria, Spagna, il quale collabora da molti anni con l’Agenzia Spaziale Europea.
L’evento avrà luogo presso l’aula seminari al piano D (ex Dipartimento di Elettronica). Nell’allegato, trovate il poster del seminario.
Pavia Engineering Student Branch (PESB)

Seminar flyer